۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
اختصاص ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع بانکی کشور برای توسعه اشتغال روستایی
معاون رئیس جمهور تاکید کرد:

اختصاص ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع بانکی کشور برای توسعه اشتغال روستایی

همدان - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: امسال ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع مالی بانک‌های کشور برای توسعه اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار؛ محمد امید ظهر دوشنبه در ادامه سفر به استان همدان و بعد از بازدید از کارگاه‌های تولیدی سهرستان ملایر در جلسه‌ای که در محل فرمانداری شهرستان ملایر برگزار شد با بیان اینکه فعالیت کارگاه‌های فعال تولیدی از سفال و سرامیک تا پوشاک در این منطقه امیدآفرین بود و این اندازه توجه به رونق تولید باعث افتخار است، گفت: همدان از استان‌های برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال روستایی است و۳۰ درصد بیشتر از سهمیه جذب داشته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: این اقدام با پیگیری خوب استاندار همدان در حوزه اقتصادی صورت گرفته و اقدامات خوبی در استان همدان رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های اجرا شده در حوزه اشتغالزایی در استان همدان قابل تقدیر است، ادامه داد: با احداث ناحیه صنعتی پوشاک ازندریان، توسعه شهرک صنعتی مبلمان ملایر و شهرک نمایشگاهی مبل و منبت موافقت می‌کنیم و با همکاری نهادهای مرتبط برای ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیلات کمک می‌کنیم و اگر در نقاط دیگر استان همدان نیاز به ناحیه دیگری باشد، زیرساخت داده می‌شود.

امید گفت: به واسطه توجه ویژه دولت به زیرساخت‌های روستایی و توسعه اشتغال پایدار، شاهد افزایش جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس به روستاها هستیم و امسال ۲۲ هزار میلیارد تومان از منابع بانک‌ها ویژه اشتغال روستایی در نظر گرفته شد.

کد خبر: ۳۶٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha