۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های استان ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد

پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های استان ایلام

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های استان ایلام از سال گذشته تاکنون خبر داد.

شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون تسهیلات بسیار خوبی در بخش اشتغال روستایی، رونق تعاونی ها، تسهیلات اشتغال فراگیر و...در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های استان ایلام از سال گذشته تاکنون پرداخت شده است، افزود: با ارائه این تسهیلات زمینه ایجاد ۸۳ تعاونی تشکیل با ۹۸۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در مجموع  ۱۲ درصد تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی های سطح استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر نیز به ۱۳۷ طرح با اشتغال ۴۵۴ نفر پرداخت شده است.

وی گفت: علاوه بر این، دو هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات به چهار هزار و ۵۳۴ طرح اشتغال روستایی در استان پرداخت و  ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی ایلام جذب شده است.

شیرخانی ادامه داد: این طرح ها زمینه اشتغالزایی شش هزار و ۸۱۱ نفر در استان را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: استان ایلام بر اساس اعلام مرکز آمار اکنون به رتبه سوم کاهش بیکاری در کشور رسیده و تحقق این مهم  مدیون ارائه خدمات و تسهیلاتی است که توسط بانک های استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۳۶٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha