۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
افزایش ۵۴۰ هزار تومانی سکه طرح جدید/دلار ۲۳۱۵۰
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۵۴۰ هزار تومانی سکه طرح جدید/دلار ۲۳۱۵۰

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۱۳ دلاری قیمت اونس در بازارهای جهانی و گران شدن هزار تومانی قیمت دلار موجب شد تا قیمت انواع سکه بین ۵۰ تا ۵۴۰ هزار تومان گرانتر شود.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازار دلار با افزایش ۱۳ دلاری نسبت به روز قبل به ۱۹۵۸ دلار رسید. همچنین قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش هزار تومانی نسبت به روز گذشته در حال حاضر با نرخ ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان خرید و فروش می شود.

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۳۳۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۲ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۴۴ هزار تومانی را تجربه کرده است.

محمد ولی تصریح کرد: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته ۵۰۰ هزار تومان گرانتر شده و با نرخ ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. همچنین قیمت تمام سکه طرح جدید در بازار به ۱۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز قبل افزایش ۵۴۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۹۰ هزار تومان، ۷۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان گرانتر شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل افزایش قیمت طلا و انواع سکه اظهار کرد: گران شدن قیمت اونس، بالا رفتن نرخ دلار و افزایش تقاضا برای خرید منجر به بالا رفتن قیمت انواع سکه و طلا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۶٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha