۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
جذب ۳۰۰ نفر نیروی بومی در شرکت لوح سبز جنوب شوشتر
مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب شوشتر:

جذب ۳۰۰ نفر نیروی بومی در شرکت لوح سبز جنوب شوشتر

شوشتر- نورمحمدی، مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب شوشتر از جذب ۳۰۰ نفر نیروی بومی تا پایان سال در این شرکت خبر داد.

پرویز نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال هشت طرح خط تولید صنایع جانبی به مجموع بخش های تولیدی این شرکت افزوده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۰ نیرو در شرکت لوح سبز جنوب شوشتر مشغول به کار هستند که با راه اندازی این طرح ها تا پایان سال نیروها به ۶۰۰ نفر خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب شوشتر عنوان کرد: تولید شرکت نسبت به دی ماه سال گذشته به دو برابر رسیده است؛ شرکت ما از لحاظ ظرفیتی در سال های گذشته ۴۶ درصد بوده است که به دستور مدیرعامل توسعه نیشکر وصنایع جانبی قرار است تا ۳۱ شهریور امسال این ظرفیت را به ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.

نورمحمدی توضیح داد: تولید ام دی اف کارخانه در حال حاضر ۱۳۰ هزار متر مکعب است، که در کشور این ظرفیت وجود دارد که از مجموع ۲.۳ میلیون متر مکعب واردات ام دی اف و تخته چوب، به دو میلیون متر مکعب در کشور تولید و از خروج ارز جلوگیری شود.

وی ادامه داد: این کارخانه از باگاس نیشکر ورق ام دی اف تولید می کند که امسال با تغییراتی که در بخش‌های این کارخانه ایجاد خواهد شد، فرآورده‌های این کارخانه از نظر کمی و کیفی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب شوشتر در خصوص اینکه تولید این کارخانه جزو سه برند برتر ایران است در پایان یاد آور شد: در حال حاضر  توانستیم بخشی از تولیداتمان را به کشورهای عراق، افغانستان و مهد ام دی اف ترکیه نیز صادر کنیم.

کد خبر: ۳۶٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha