۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
پرواز ها دوباره از فرودگاه زنجان از سرگرفته می شود
استاندار زنجان:

پرواز ها دوباره از فرودگاه زنجان از سرگرفته می شود

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه از ۲۴ بهمن ماه پرواز ها دوباره از فرودگاه زنجان از سرگرفته می شود، گفت: مردم استان از این ظرفیت مهم فرودگاه به خوبی استفاده کنند چرا که نبود مسافر برای شرکت هواپیمایی صرفه اقتصادی ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی زنجان ، با بیان اینکه فرودگاه زنجان ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر است ، گفت: از بدو ورود به استان سه بار پرواز فرودگاه زنجان کنسل شده و علت این مشکل هم این است که استقبال لازم از سوی مردم استان انجام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه از ۲۴ بهمن ماه پرواز ها دوباره از فرودگاه زنجان از سرگرفته می شود، اظهار کرد: مردم استان از این ظرفیت مهم فرودگاه به خوبی استفاده کنند چرا که نبود مسافر برای شرکت هواپیمایی صرفه اقتصادی ندارد.

استاندار زنجان ، با بیان اینکه بخش گردشگری زیر ساخت مهم توسعه اشتغال و اقتصاد است ، گفت: همه مدیران به این بخش به جد توجه کنند.

حقیقی برتوسعه بخش گردشگری و شناسایی ضعف‌ها در این بخش تاکید کردو گفت: باید این بخش برای همه مسئولین به یک مسئله ویژه تبدیل شود تا شاهد رونق این صنعت در استان باشیم.

وی با بیان اینکه کشورمان ایران از نظر گردشگری در دنیا رتبه ۱۵ را دارد و در زمینه در آمد و اشتغال هم تراز خوبی ندارد ، افزود: ایران نتوانسته جایگاه خوبی را در بین سایر کشورها در بحث گردشگر به خود اختصاص بدهد.

استاندار زنجان،  با بیان اینکه  باید بخش گردشگری در سطح کشور و به تبع استان زنجان ساماندهی شود ، افزود: باید برنامه ر یزی لازم مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که در خصوص گردشگری خوب مجوز می‌دهیم و  باید مدیریت میراث فرهنگی در صدور مجوز دقت کرده و اولویت بندی لازم را داشته باشد و اگر در شهر صنعتی ظریفان واحدهای واگذار می‌شود باید دقت لازم در واگذاری انجام گیرد.

وی افزود: مشکل استان زنجان دلالان هستند و دلالان وارد هر بخشی شده و حق دیگران و افرادی که مستحق این فعالیت هستند گرفته می‌شود و باید پای دلالان از استان قطع شود و با این کار تمام مشکلات استان رفع می شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه سهم اشتغال بخش خدمات در استان زنجان بیش از ۲.۳ درصد افزایش داشته است، افزود: برای تحقق این مهم به بخش گردشگری ویژه‌تر توجه شود.

حقیقی با بیان اینکه باید به سمت شاخص‌هایی برویم که فرصت است ، افزود: مدیریت میراث فرهنگی به جد وارد کار شده و گزارش‌ها را عملیاتی کند.

کد خبر: ۳٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha