۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
حضور شرکت‌های غیربومی در یزد قاعده‌مند می‌شود
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

حضور شرکت‌های غیربومی در یزد قاعده‌مند می‌شود

یزد- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به برخی مشکلات مربوط به شرکت‌های خدماتی غیربومی از قانون‌مند شدن حضور این شرکت‌ها در استان خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، عماد تشکری در دیدار با رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی استان با بیان اینکه برخی شرکت‌های خدماتی از دیگر استان‌ها برنده مناقصه تأمین نیرو برای دستگاه‌های دولتی و خصوصی در استان می‌شوند، گفت: بسیاری از این شرکت‌ها فاقد دفتر جهت پاسخگویی به مراجعات کارگران به کار گرفته شده هستند.

وی افزود: عدم پاسخگویی به مراجعات کارگران توسط شرکت‌های غیربومی موجب دشواری در روند رسیدگی و عتراضات و شکایات کارگران از شرکت می‌شود.

تشکری همچنین بیان کرد: بسیاری از شرکت‌های تأمین نیرو طرح طبقه‌بندی مشاغل را رعایت نمی‌کنند و حقوق کارگران را تضییع می‌کنند که این موضوع باید مرتفع گردد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه با همکفری و تعامل انجمن و این اداره کل باید حضور شرکت‌های غیربومی در استان قاعده‌مند و قانون‌مند شود، گفت: داشتن دفتر در استان و همچنین انتشار آگهی تغییرات در روزنامه رسمی و انتقال شرکت به مکانی که در مناقصه آن برنده شده است لذا باید یکی از اولویت‌های قابل پیگیری باشد.

وی تصریح کرد: یکی از اهدافی که در مورد شرکت‌های خدماتی غیربومی دنبال می‌کنیم این است که این شرکت‌ها تأیید صلاحیت خود را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز بگیرند.

کد خبر: ۳۶٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha