۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
فراخوان سانگ‌یانگ برای ۱۰۸ دستگاه چیرمن
زمانی که ایراد فنی فرمان دردسرساز می‌شود

فراخوان سانگ‌یانگ برای ۱۰۸ دستگاه چیرمن

کمپانی سانگ‌یانگ فراخوانی را مبنی بر ایراد فنی در بخش فرمان سدان فول‌سایز لاکچری خود یعنی چیرمن صادر کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی کمپانی سانگ‌یانگ فراخوانی را مبنی بر ایراد فنی در بخش فرمان سدان فول‌سایز لاکچری خود یعنی چیرمن صادر کرده است. آنطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد سانگ‌یانگ استرالیا ۱۰۸ نمونه‌ای سدان چیرمن ساخته شده بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ را به دلیل خطای جدی در فرمان برای رفع نقص فراخوان داده است.

اطلاعات دقیق این فراخوان به کمیسیون رقابت مصرف کنندگان استرالیا تحویل داده شده که این سازمان اعلام کرده: «هوزینگ قفل فرمان که پس از خاموش شدن خودرو می‌تواند منجربه قفل شدن مکانیزم فرمان شود و در زمان ورود سوئیچ فرمان را آزاد خواهد کرد، به درستی عمل نمی‌کند و در هنگام چرخاندن کلید در جای خود، چرخ‌های جلو را به صورت مستقیم نگه می‌دارد.» در این خصوص سانگ‌یانگ استرالیا می‌گوید: «این ایراد فنی ممکن است که آنقدر تاثیرگذار باشد که منجربه عمل نکردن فرمان شود و به طور چشمگیری خطر تصادف و صدمات جدی یا مرگ را برای سرنشینان خودرو به ارمغان آورد و یا حتی سایر وسایل نقلیه و سرنشینان آنان را در جاده به خطر اندازد.» بنابراین سدان‌های چیرمن ساخته شده بین ۱ نوامبر سال ۲۰۰۱ تا ۳۰ آگوست سال ۲۰۰۷ با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

 مدیر بخش ارتباط با مشتریان سانگ‌یانگ نیز گفت: «مالکان خودروهای چیرمن باید به نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود اقدام کنند و تمامی پروسه رفع نقص انجام خواهد شد.»

کد خبر: ۳۶٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha