۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
بهره وری در بخش گردشگری در استان زنجان پایین است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

بهره وری در بخش گردشگری در استان زنجان پایین است

زنجان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان،با بیان اینکه بهره وری در بخش گردشگری در استان زنجان بسیار پایین است ، گفت: این استان پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، شهرام طهماسبی ظهر یکشنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی زنجان،به تقویت بخش گردشگری در استان زنجان تاکید کردو گفت:

توجه به بخش گردشگری اشتغال و اقتصاد استان را هم تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید مشکلات و فرآوری توسعه این بخش بررسی و حل شود، اظهار کرد: باید زیر ساخت‌های لازم برای توسعه بخش گردشگری فراهم شود و در این میان فرودگاه زنجان بهترین زیر ساخت است و باید از آن به خوبی استفاده شود.

طهماسبی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فرودگاه در جذب گردشگر به استان بسیار موثر است، ابراز کرد: مردم باید از این ظرفیت استفاده کنند تا شاهد ورود گردشگران خارجی هم به استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه سند آمایش استان تهیه شده و سند اشتغال و سند روستایی هم مورد توجه قرار گرفته است، افزود:در این سند به بخش گردشگری ویژه دیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، تصریح  کرد: بخش گردشگری استان مورد بی توجهی قرار گرفته و ضعیف است و سهم بخش گردشگری در اشتغال استان زنجان تنها ۵ درصد است.

طهماسبی با بیان اینکه باید سهم اشتغال استان در بخش گردشگری توسعه پیدا کند و تحقق این امر مهم هم نیازمند برنامه ریزی عملیاتی شده و برنامه ریزی است، گفت: بهره وری در این بخش بسیار پایین است و این استان پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری دارد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بخش گردشگری با جان و دل کار کنند و با برنامه ریزی لازم بهره وری در این بخش افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۳٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha