۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
رفع مشکل مسکن ۶۰ زن سرپرست خانوار
روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین (ع) خبر داد:

رفع مشکل مسکن ۶۰ زن سرپرست خانوار

اصفهان - روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین (ع) از برگزاری طرح «۶۰ شب روضه در حسینیه خیریه امام حسین» در ایام محرم و صفر امسال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح هزینه‌هایی که خیران برای روضه‌های خود در نظر داشتند را تبدیل به نذر روضه کرده و با این نذورات مشکل مسکن ۶۰ زن سرپرست خانوار را برطرف خواهیم کرد.

امیر مالکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، در خصوص مراسم ویژه عزاداری در دستور کار خیریه امام حسین علیه السلام برای ماه محرم و صفر و با نیت خیر رفع مشکل مسکن مهر زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: خیریه ما به نام مقدس امام حسین  (ع) مزین است و از این رو همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برای این ایام در دستور کار بوده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری با توجه به شیوع بحران کرونا و توصیه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر حفظ سلامت شهروندان در عزاداری‌های ماه محرم و صفر طرح ویژهای را در دستور کار داریم.

مدیر روابط عمومی روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام حوزه تخصصی مسکن با بیان اینکه طرح«۶۰ شب روضه در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلام» برنامه ویژه این خیریه برای ماه محرم و صفر امسال است، اظهار کرد: با اجرای این طرح، مراسم عزاداری به مدت ۶۰ شب در خانه زنان سرپرست خانواری که مشکل مسکن دارند اقامه خواهد شد.

رفع مشکل مسکن ۶۰ زن سرپرست خانوار
وی در خصوص جزئیات اجرای طرح «۶۰ شب روضه در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلام» گفت: با اجرای این طرح هزینه‌هایی که خیران برای روضه‌های خود در نظر داشتند را تبدیل به نذر روضه کرده و با این نذورات مشکل مسکن ۶۰ زن سرپرست خانوار را برطرف خواهیم کرد.

مالکی ادامه داد: در قالب طرح «۶۰ شب روضه در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلا»" مراسم روضه خانگی با حضور حداکثر ۱۰ نفر در منزل مددجویان و با بهره بردن از مداحی تعدادی از مداحان بنام و جوان و قرائت زیارت عاشورا و اطعام مختصر برگزار خواهد شد.

احیای سنت فراموش شده روضه خانگی
وی افزود: با اجرای این طرح در کنار اقامه عزاداری و حل مشکل مسکن زنان سرپرست خانوار سنت فراموش شده روضه خانگی را بار دیگر احیا خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین  (ع) به همکاری کانون مداحان برای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این کانون همکاری خوبی را برای این طرح داشته و قرار بر این است که از مداحان به نام و نوجوان با این طرح همکاری داشته باشند.

کد خبر: ۳۵٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha