۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
سرانه پستی بوشهر تا پایان سال به ۸ مرسوله می‌رسد/ رونق تجارت الکترونیک
مدیرکل پست استان بوشهر:

سرانه پستی بوشهر تا پایان سال به ۸ مرسوله می‌رسد/ رونق تجارت الکترونیک

بوشهر- پارسیده، مدیرکل پست استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود سرانه پستی استان بوشهر تا پایان سال به هشت مرسوله برسد.

علی پارسیده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۲۰۰ واحد از ۲۲۰ واحد پستی در استان بوشهر را بخش خصوصی و مابقی نیز بخش دولتی اداره می‌کند.

وی از اشتغال ۳۳۰ نفر در بخش خصوصی و واحدهای دفاتر آی سی تی روستایی و شهری خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر بیش از ۱۰۰ خدمت دولتی به وسیله پست ارائه می‌شود.

پارسیده از افزایش ۱۵۰ درصدی شاخص امانت پستی خبر داد و گفت: در حال حاضر شاخص امانت پستی به یک میلیون و ۵۵۰ هزار امانت افزایش‌یافته است و ۷۰ درصد این امانت‌ها مربوط به کسب‌وکارهای الکترونیک بوده است.

وی با اشاره به رونق تجارت الکترونیک در استان بوشهر گفت: در همین راستا فضای مالی تجارت الکترونیک باهدف روان‌سازی و راه‌اندازی سایت تجارت الکترونیک انجام شد.

پارسیده با بیان اینکه شیوع کرونا و گرایش مردم به خریدهای اینترنتی، ارائه خدمات پستی را بهبود بخشیده است گفت: تا یک ماه گذشته تنها از یک نقطه کار ارسال مرسوله انجام می‌شد اما امروز با افزایش سه منطقه دیگر از جمله مشهد، تهران، اصفهان و همدان خروجی سرعت سیر مرسولات افزایش‌یافته است.

مدیرکل پست استان بوشهر اظهار کرد: امروز سرعت سیر مرسوله در استان بوشهر از سه به ۲ روز کاهش‌یافته و همچنین در بخش تجارت الکترونیک نیز رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۳۵٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha