۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
سرمایه در گردش تولیدکنندگان به یک سوم کاهش یافته است
رییس اداره صمت ری:

سرمایه در گردش تولیدکنندگان به یک سوم کاهش یافته است

ری- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: نوسانات قیمت ارز سبب شده تا سرمایه در گردش تولیدکنندگان به یک سوم کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، موسی احمدی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید شهرستان ری ضمن تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل شهرستان ری جزو ستادهای برتر استان تهران در زمینه حمایت از تولیدکنندگان معرفی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از بازدید و بررسی واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد و گفت: در صورتی که واحدی دارای مشکل باشد، به جلسه ستاد تسهیل شهرستان دعوت می شود.

وی گفت: تامین مواد اولیه و نوسانات قیمت ارز از عمده مشکلات واحدهای تولیدی است، که این نوسان سبب شده، تا میزان سرمایه در گردش تولیدکنندگان به یک سوم کاهش یابد.

احمدی با بیان این که ارائه تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان توسط این اداره پیگیری می شود، خواستار حمایت بیش از پیش دولت برای اعطای تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان شد و گفت: یکی دیگر مشکلات تولیدکنندگان بوروکراسی اداری است، از همه دستگاه ها درخواست می کنم تا به تولید برای رفع موانع موجود نگاه ویژه‌ای داشته باشند و بوروکراسی های اداری را بهانه برای موانع پیشرفت تولیدکنندگان قرار ندهند.

 

کد خبر: ۳٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha