۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
۸ شهرک صنعتی خصوصی استان تهران دارای مشکلات عدیده هستند
معاون استاندار تهران:

۸ شهرک صنعتی خصوصی استان تهران دارای مشکلات عدیده هستند

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۸ شهرک صنعتی خصوصی استان تهران دارای مشکلات عدیده هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران طی سخنانی گفت: ۸ شهرک  صنعتی خصوصی در استان تهران وجود دارد، که دارای مشکلات عدیده ای هستند و مدیران باید با تعصب استانی این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: در هرکدام از این شهرک های صنعتی خصوصی هزاران نفر مشغول به فعالیت هستند و راهبرد استانداری  تهران حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ایجاد اشتغال جدید الزاما در مناطقی باید باشد که دولت تعیین کرده و شهرک های صنعتی خصوصی ارث نامیمونی است که از گذشته به این دولت رسیده و اما  خود را  مکلف به رفع مشکلات این شهرک ها می دانیم.

امامی امین اضافه کرد: امروز شهرک های صنعتی خصوصی دارای مشکلات زیربنایی هستند و در شرایط فعلی که از صدور نفت محروم هستیم تنها  راهکار برون رفت از این شرایط  توجه به صنایع کوچک و شهرک های صنعتی است.

وی گفت: شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران‌مشکلات عدیده ای دارند از پایان کار گرفته تا تاسیسات زیربنایی و برخی از صنایع در اراضی کشاورزی و بعضا ملی مستقر شده اند و به مرور به لکه و بعد به شهرک صنعتی خصوصی تبدیل شده اند.


 

کد خبر: ۳٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha