۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
سکه گرمی ۵۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۲۲۳۰۰
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه گرمی ۵۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۲۲۳۰۰

محمدولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش تقاضا برای خرید سکه های گرمی نرخ این نوع سکه را برغم روند کاهشی قیمت طلا در بازار ۵۰ هزار تومان گرانتر کرد.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس به دلیل تعطیلی بازار جهانی همانند روز گذشته ۱۹۴۵ دلار است.

وی افزود: قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید ولی افزایش قیمت دلار به تنهایی نتوانست نرخ طلا و سکه را افزایشی کند.

این فعال صنفی کاهش تقاضا برای خرید تمام سکه ها به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم را عامل عدم افزایش قیمت انواع سکه دانسته و اظهار کرد: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

محمد ولی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر؛ امروز قیمت هر قطعه نیم سکه به پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه به سه میلیون تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۱۵۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان ارزانتر شده است.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز قیمت خرید و فروش سکه گرمی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۳۷۷ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته قیمت هر مثقال طلا ۱۱ هزار تومان افزایش و نرخ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۸ هزار تومان ارزانتر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۵٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha