۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
طرح های جهش تولید زنجان نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد
رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

طرح های جهش تولید زنجان نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد

زنجان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را در خصوص نقشه راه سرمایه گذاری ارائه کنند، گفت: باید طرح های جهش تولید در نیمه دوم سالجاری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در محل استانداری زنجان، بر ضرورت حمایت از استارت آپ‌ها و کارآفرینی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: توسعه کارآفرینی برای ایجاد اشتغال جوانان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ۲۷ پروژه جهش تولید برای استان زنجان پیش بینی شده است، اظهار کرد: پیگیر سریع اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان هستیم. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود در حوزه نقشه راه سرمایه گذاری را ارائه کنند، گفت: باید طرح های جهش تولید استان زنجان در نیمه دوم سالجاری به بهره برداری برسند تا شاهد تحول اقتصادی و اشتغال در استان باشیم.

میرزایی تاکید کرد: نقشه راه سرمایه گذاری در استان تهیه شده و از اول سال برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شعار سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی به هفته دولت اشاره کرد و یادآور شد: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای دولت است و در این میان دستگاههای اجرایی از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  زنجان، ابراز داشت: عملکرد و اقدامات دولت‌ تدبیر و امید در استان گرد آوری شده و برای مردم بیان شود.

میرزایی گفت: از آغاز سالجاری تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده و این بسیار مهم است.

کد خبر: ۳۵٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha