۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
اتاق بازرگانی آبادان موضوع معافیت مالیاتی در مناطق آزاد را پیگیری می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی آبادان:

اتاق بازرگانی آبادان موضوع معافیت مالیاتی در مناطق آزاد را پیگیری می‌کند

آبادان- اکبری زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: این اتاق باید در بحث معافیت مالیاتی ورود کند تا بتوانیم یک گزارش تهیه و از کسبه و بازرگانان دفاع کنیم.

غلامرضا اکبری زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به موضوع معافیت کارکنان دولت شاغل در منطقه آزاد اروند از پرداخت مالیات، اظهار کرد: بحث مالیات مدتی است که در محافل اقتصادی آبادان مطرح شده است و این امر ظاهرا به نحوی در حال لغو شدن است و یکی از آثار آن این است که مالیات برحقوق کارکنان اتاق بازرگانی را حذف کردند.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته امتیازی برای کارکنان و کارمندان آبادان به شمار می‌رفت و به طبع آن در ادارات و مجموعه‌های دیگر حذف مالیات اجرا خواهد شد، تصریح کرد: بحث معافیت مالیاتی موضوعی بسیار مهم است که باید از طریق اتاق بازرگانی پیگیری لازم انجام شود تا به یک نتیجه کلی برسیم؛  این امر ممکن است در آینده تاثیرات خود را بر ارزش افزوده، عملکرد اصناف و اتاق بازرگانی در آبادان که معافیت‌های لازم را دارند قرار دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: باید علت‌ها را بررسی کرد تا  بتوانیم راهکارهای مناسب برای جلوگیری از حذف این کمک‌های مالیاتی که دولت برای مدت طولانی به مناطق آزاد داده است پیدا کنیم؛ باید از این پتانسیل به درستی استفاده کنیم.

اکبری زاده اضافه کرد: مرز شلمچه همچنان بسته و ورود کشورهای همجوار همانند عراق کاهش پیدا کرده است که این امر می‌تواند رکود بیشتری بر اقتصاد شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و علی الخصوص استان خوزستان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی آبادان باید در بحث معافیت مالیاتی ورود کند تا بتوانیم یک گزارش تهیه و از کسبه و بازرگانان دفاع کنیم.

کد خبر: ۳۵٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha