۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
۱۴ هزار و ۹۲۱ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۱۴ هزار و ۹۲۱ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین تشکیل شد

قزوین- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ۱۴ هزار و ۹۲۱ پرونده برای دریافت ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: از این میزان پرونده تاکنون ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال ۲۱ هزار و ۱۳۲ نفر پرداخت شده است.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌های عامل در این زمینه، اضافه کرد: تاکنون بانک‌های سپه، صادارت، ملی و ملت بیشترین پرداختی را داشته‌اند و امیدواریم شاهد همکاری بیشتر و بهتر سایر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات باشیم.

گروسی اضافه کرد: بر اساس شیوه نامه جدید به صاحبان مشاغل دارای بیمه‌ خویش فرمایی و خود اشتغالی مبلغ ۶ میلیون تومان و به شاغلان مورد تایید دستگاه‌های ذیربط هشت میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: این تسهیلات با بازپرداخت دو ساله و بهره ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

وی با بیان اینکه مهلت نام نویسی برای دریافت این تسهیلات تا پایان مردادماه تمدید شده است، خاطر نشان ساخت: با توجه به زمان محدود تا پایان فرصت ثبت نام، انتظار می‌رود با تلاش دستگاه‌های اجرایی روند پرداخت‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین تاکید کرد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارائه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد.

کد خبر: ۳۵٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha