۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در تهران
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی

برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در تهران

محمدرضا الهیار گفت: چهارمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، آیکومس (ICOMAS ۲۰۲۰)، ۱۰ الی ۱۲ آذر ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش بازار، ‌ محمد رضا الهیار، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست کمیته علمی همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ( ICOMAS ۲۰۲۰)، گفت: مصوبه هیات وزیران مبنی بر اهمیت برگزاری همایش بین‌المللی آیکومس ۲۰۲۰ و توسعه جایگاه علمی ایران در حوزه‌های اقتصاد، مهندسی و مدیریت سواحل و بنادر، به سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ شده است.

الهیار ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته، دریا به گفتمان اصلی و راهبرد محوری کشور در اقتصاد کلان تبدیل شده است، محور اصلی همایش سال آینده ICOMAS ۲۰۲۰، نیز توسعه دریامحور خواهد بود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: با بحث و تبادل نظر اعضای هیات علمی همایش آیکومس، زبان این همایش، به صورت انگلیسی و فارسی خواهد بود و مقالات ارسالی در یک مرحله دریافت خواهد شد.

الهیار با اعلام اینکه سابقه دو سالانه آیکوپمس به سال ۶۹ برمی گردد، گفت: برنامه‌ریزی شده تا مقالات ICOMAS ۲۰۲۰، کاربردی، اجرایی و مبتنی بر تجربه باشد.

به گفته معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، «مهندسی سواحل»، «مدیریت سواحل و بنادر»، «مهندسی بندر و سازه‌های دریایی»، «مهندسی فراساحل، تجهیزات و تاسیسات» و «محیط زیست دریایی و ایمنی» محورها و موضوعات همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی خواهد بود.

کد خبر: ۳٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha