۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
 ۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به ایلام اختصصاص یافت
مدیرکل امور مالیاتی ایلام:

۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به ایلام اختصصاص یافت

ایلام - مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از اختصاص بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به توسعه استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی ایلام،  عزیزاله عباس پور از پرداخت بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها، امور عشایری و سایر ارگان‌های مربوطه استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این مبلغ، ۲۱۸ میلیارد ریال به شهرداری ها، ۷۹ میلیارد ریال دهیاری ها، ۲۶ میلیارد ریال روستاهای فاقد دهیاری و مابقی آن به آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام یادآوری کرد: درآمدهای مالیاتی استان پس از وصول، به خزانه کشور واریز و مطابق با قانون برنامه بودجه، صرف امور جاری و عمرانی کشور مثل ساخت سد، جاده، پارک و ... می‌شود.

عباس پور همچنین درباره مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: سازمان مالیاتی کشور بر اساس ماده شش برنامه ششم توسعه کشور، عوارض موضوع ماده (۳۸) قانون مالیات بر ارزش افزوده را به نسبت ۷۰ درصد شهرها و ۳۰ درصد روستاها و طبق شاخص جمعیت به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌کند.

کد خبر: ۳٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha