۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۲۵۸ فقره کارت سوخت تاکسی و وانت بار در همدان مسدود شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

۲۵۸ فقره کارت سوخت تاکسی و وانت بار در همدان مسدود شد

همدان - روستایی؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از مسدود شدن ۲۵۸ فقره کارت سوخت هوشمند تاکسی و وانت بار در همدان خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه بنزین فروشی از کارت سوخت خودروهای عمومی تخلف آشکار و برخورد قانونی با صاحب کارت از قوانین و مقررات این حوزه است، گفت: بازرسی‌های عمومی واحد حراست و کنترل نظارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان تعزیرات و بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت از پمپ بنزین‌های استان به طور مستمر انجام می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۲۵۸ فقره کارت هوشمند سوخت متعلق به تاکسی و وانت بار که به طور عمدی یا با همکاری عوامل شاغل در جایگاه‌ها مبادرت به سوءاستفاده از سهمیه تخصیص یافته و فروش سهمیه ماهیانه خود می‌کردند مسدود شده است.

روستایی ادامه داد: این اقدام بر اساس دریافت گزارش‌ها از طریق سامانه رسیدگی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۷ و نیز از طریق پایش تراکنش‌های سوخت گیری ثبت شده در سیستم GS جایگاه در بازدیدهای تصادفی و میدانی انجام شده در جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت انجام شده است.

روستایی عنوان کرد: سهمیه تعلق گرفته به خودروهای عمومی صرفاً برای ارائه خدمت و جابجایی بار و مسافر تعیین شده است و از آنِ مالک خودرو نیست و بر همین اساس فروش آن به غیر، تخلف محسوب می‌شود و ضمن اخذ تعهد محضری مبنی بر عدم ارتکاب مجدد، جرایمی چون مسدودی چندین ماهه کارت و جریمه نقدی مالک خودرو برای آن پیش بینی شده است.

کد خبر: ۳۵٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha