۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
تعداد بیمه شدگان اجباری در زنجان به ۱۱۶ هزار نفر رسید
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

تعداد بیمه شدگان اجباری در زنجان به ۱۱۶ هزار نفر رسید

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان اجباری استان در سال ۹۷ حدود ۱۰۹ هزار نفر بود، گفت: در سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان اجباری در استان به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر رسیده است.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان اجباری در سال ۹۷  حدود ۱۰۹ هزار نفر بود ، گفت: در سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هفت هزار و۲۶۹ نفر به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان اضافه شد، اظهار کرد: در سال گذشته پنج هزار نفرهم بازنشسته شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: طی سال گذشته تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان نسبت به سال ۹۷ رشد بسیار خوبی داشته است.

علیاری با بیان اینکه دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا حمایت می‌کند و این حمایت شامل ۱۴ رسته شغلی است، تاکید کرد: تاکنون در استان ۳۰  هزار و ۳۸۰ هزار بیمه شده اجباری کارگاه‌های تولیدی از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، به طرح بخشودگی جرایم اشاره کرد و افزود: طرح بخشودگی جرایم مربوط به کارگاه‌های خوش حساب است و سازمان تامین اجتماعی بر این امر تاکید جدی دارد.

کد خبر: ۳۵٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha