۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
بازگشت ارزهای صادراتی به خزانه/ مجلس برای تنظیم بازار ارز عزم جدی دارد
نیکزاد:

بازگشت ارزهای صادراتی به خزانه/ مجلس برای تنظیم بازار ارز عزم جدی دارد

اردبیل - نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود مجلس، بانک مرکزی و قوه قضائیه بسیاری از ارزهای حاصل از صادرات به خزانه بازگردانده شد.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با ورود مجلس، بانک مرکزی و قوه قضائیه بسیاری از ارزهای حاصل از صادرات به خزانه بازگردانده شده و در راستای ساماندهی بازار ارز اقدامات مناسبی انجام‌یافته است.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه مستند در ارتباط با وضعیت فعلی موجود بازار ارز در دستور کار است، بیان کرد: در این زمینه مجلس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برای ساماندهی ارزی به نتیجه‌های قابل‌قبول دست یابد.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: تنظیم بازار ارز نیازمند استفاده از نظرهای متخصصان و صاحب‌نظران است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌یافته و خوشبختانه تعامل خوب بین قوه قضائیه و مجلس و فشار بانک مرکزی در بازگشت ارز حاصل از صادرات نقش شایانی ایفا کرده است.

نیکزاد تصریح کرد: رسیدگی به تخلف‌ها و عوامل جلوگیری از ورود ارز حاصل از صادرات با جدیت در حال بررسی است و در این زمینه خوشبختانه قوه قضائیه باهدف کمک به دولت در راستای بهبود وضعیت کشور ورود پیداکرده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر قراردادن اطلاعات افرادی که نسبت به بازگشت ارز حاصل از صادرات به خزانه اقدام نکرده بودند توسط قوه قضائیه یک امر مهم برای بهبود وضعیت موجود محسوب می‌شود که خوشبختانه می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

کد خبر: ۳۵٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha