۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
 ۵۰۰ طرح عمرانی در لرستان اجرایی شد/ صدور ۴ هزار سند روستایی
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

۵۰۰ طرح عمرانی در لرستان اجرایی شد/ صدور ۴ هزار سند روستایی

لرستان- رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: ۵۰۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد تومان در استان اجرایی شده است.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در بحث صدور سند روستایی، تاکنون ۸۰ هزار سند در سطح استان لرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدور سند روستایی کار مشترکی بین بنیاد مسکن و ثبت اسناد است، افزود: بر اساس سهیمه‌ای که اعلام شده امسال باید چهار هزار سند در سطح استان صادر شود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: تاکنون حدود ۸۰ هزار سند در سطح استان صادر شده که رقم خوبی است و امیدواریم بتوانیم مابقی اسناد روستایی را هم صادر کنیم.

وی در رابطه با آسفالت معابر روستایی، تصریح کرد: از مجموع ۶۲۰ روستایی که برای اجرای این طرح انتخاب شده تاکنون بالغ بر ۴۰۰ روستا طی سه سال گذشته آسفالت شده است.

رضایی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۰ طرح عمرانی توسط بنیاد مسکن لرستان اجرایی شد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد تومان اجرا شده است؛ اعتبارات عمرانی ابلاغ شده به بنیادمسکن بیش از ۳۳۳ میلیاردتومان بوده که از این مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص یافت.

کد خبر: ۳۵٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha