۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیون دلاری در استان زنجان
استاندار زنجان اعلام کرد:

سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیون دلاری در استان زنجان

زنجان- استاندار زنجان به سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیون دلاری در استان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی مورد بهره‌برداری رسیده و بازگشت به چرخه تولیدچهار هزار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری خود در محل استانداری زنجان،خبرنگاران را بازوی توانمند دولت اعلام کرد و گفت: رسانه ها همیشه در انعکاس اخبار صادقانه پای کار بودند.

وی اظهار کرد: اعتقاد کامل به کار رسانه‌ها و خبرنگاران دارم و هر کاری که انجام می‌دهم از روی اعتقادات است و باید قلم و کار خبرنگاران مورد احترام قرار گیرد.

استاندار زنجان، از آغاز تولید ماسک برای ایام محرم در استان زنجان خبر داد و گفت:به تعداد نیاز ماسک در در استان تولید می شود و پذیرای مهمان از خارج استان نیستیم.

حقیقی به سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیون دلاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی مورد بهره‌برداری رسیده و بازگشت به چرخه تولیدچهار هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد صادرات استان زنجان مواد معدنی است ، گفت: این استان تنوع معدنی خوبی دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان معادل ۵۰ درصد به آبیاری تحت فشار مجهز شده است، تاکید کرد: ۲۵ هزار هکتار تعهد دولت در این حوزه صفر شده است.

حقیقی ابراز کرد: استان زنجان در فضای کسب و کار رتبه دوم کشوری را دارد و این نشان می دهد زنجان در جذب سرمایه گذارداخلی و خارجی  خوب عمل کرده است.

وی افزود: این استان در برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رتبه برتر در سطح کشور را به خود اختصاص داده و برگزاری این جلسات باعث رفع بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در استان شده است.

استاندار زنجان، تصریح کرد: تاکنون ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده است.

کد خبر: ۳۵٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha