۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
اختصاص ۵۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه‌گذاری به طرح اقدام ملی تولید مسکن
استاندار زنجان خبر داد:

اختصاص ۵۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه‌گذاری به طرح اقدام ملی تولید مسکن

زنجان - استاندار زنجان از اختصاص پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه‌گذاری به طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد در قالب این طرح به استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی شامگاه شنبه در مجمع عمومی عادی هیئت امنای انجمن خیران مسکن‌ساز زنجان در محل استانداری، به اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن اشاره کرد و گفت: پیمایش‌های لازم بعد از ثبت‌نام‌های اولیه انجام می‌شود. 

وی اظهار کرد: با بررسی های انجام شده به واسطه خارج شدن افرادی که واجد شرایط نبوده اما در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند امیدواریم سایت برای دو بار دیگر هم باز شود. 

استاندار زنجان، از اختصاص ۱۳ هزار و ۳۰۰ سهمیه در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن به استان خبر داد و گفت: سهمیه استان ابتدا در قالب بافت‌های فرسوده تنها هفت هزار واحد بود.

حقیقی به سهمیه تولید مسکن استان زنجان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این سهمیه برای استان در زمینه پروژه‌های حمایتی و در قالب ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن ۹ هزار و ۹۲۰ واحد بوده و سهمیه‌ای که برای پروژه‌های مشارکتی در این زمینه اختصاص یافته ۶۸۰ واحد مسکونی است.

وی ابراز کرد:  هم‌اکنون یک هزار و 200 واحد مسکونی در استان زنجان در مرحله پی‌کنی قرار دارد.

استاندار زنجان از افزایش اعتبار ملی وام روستایی از ۱۷ میلیارد تومان در سال گذشته به ۳۰ میلیارد تومان در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در بخش بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی، احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر و تسهیلات حساب ۱۰۰ امام در سال گذشته، سه هزار و ۸۵۵ واحد با ۷۴ میلیارد تومان واحد روستایی ساخته شد.

حقیقی تصریح کرد: سهمیه احداث و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استان زنجان دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی است.

وی گفت: تسهیلات سرمایه‌گذاری  اختصاص یافته برای پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن توسط دولت در استان زنجان پنج هزار میلیارد تومان است.

کد خبر: ۳٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha