۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
بیشتر خانواده‌ها با یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی امرار معاش می‌کنند
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

بیشتر خانواده‌ها با یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی امرار معاش می‌کنند

تبریز- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و کاهش فرصت های شغلی گفت: بیشتر خانواده‌ها با یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی امرار معاش می‌کنند.

احمد محرم‌زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: مردم شهرستان‌های قره‌داغ در حال حاضر با مشکلات اقتصادی و معیشتی گریبانگیر هستند و این مشکلات سبب شده تا نتوانند اقساط وام‌های زلزله سال ۹۱ را پرداخت کنند.

وی افزود: اکثر مردم شهرستان‌های اهر و هریس چه در شهر و چه در روستاها که عمدتاً کشاورز و دامدار هستند تسهیلات دریافت کردند ولی اکنون در بازپرداخت آن‌ مشکل دارند.

محرم زاده ابراز داشت: انتظار مردم شهرستان‌های اهر و هریس و ورزقان از دولت‌مردان، به خصوص سازمان برنامه و بودجه این است که با مدنظر قراردادن معیشت ضعیف آن‌ها، برنامه‌ای برای استمهال وام‌های زلزله بیاندیشند.

این نماینده مجلس با انتقاد از مدیریت دولت در عرصه اقتصادی گفت: این چه مدیریتی است که روزبه‌روز در کشورمان، فقرا فقیرتر و غنی، غنی‌تر می‌شود. متأسفانه با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد؛ شرایط سخت زندگی مردم و معیشت مردم قابل تحمل نیست.

وی ابراز داشت: برخی از مردم در تأمین نان شب‌ خود عاجز مانده‌اند و اکثر خانواده‌ها با یارانه نقدی امرار معاش می‌کنند و با همین یارانه ناچیز زندگی می‌کنند.

محرم زاده افزود: مردم حوزه انتخابیه اهر و هریس، مسائل معیشتی، بیکاری جوانان و به تبع آن‌ عدم تشکیل خانواده را مطالبه می‌کنند که امیدواریم دولت به مطالبات مردم بتواند پاسخ قانع‌کننده‌ای دهد.

کد خبر: ۳۵٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha