۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
حراج‌های تابستانی نیز اقتصاد ایتالیا را احیاء نمی‌کند

حراج‌های تابستانی نیز اقتصاد ایتالیا را احیاء نمی‌کند

سازمان مد و پوشاک ایتالیا با اشاره به لطمات ناشی از همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور، اعلام کرد: حراج‌های تابستانی نیز اثری بر بهبود اقتصاد ندارند.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان آنسا نوشت: سازمان مد و پوشاک ایتالیا وابسته به کنفدراسیون تجارت این کشور در تازه‌ترین گزارش خود درباره زیان اقتصادی بخش مد و پوشاک ایتالیا، اعلام کرد: همه گیری بیماری کووید-۱۹ بر حراج‌های تابستانی امسال نیز اثر گذار بوده و به آن لطمه زده است. این حراج‌ها از یک هفته پیش در سراسر ایتالیا شروع شده است. اما با توجه به کاهش تمایل مردم به خرید، این بخش از اقتصاد، ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو زیان خواهد کرد. میزان نقدینگی صندوق فروش نیمی از فروشگاه‌ها نیز ۳۰ درصد کاهش یافته است.

این سازمان اعلام کرد حراج‌های تابستانی امسال در واقع در مقایسه با پارسال یک ماه دیرتر شروع شده و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که کل گردش مالی آن‌ها ۲ میلیارد و صد میلیون یورو باشد. این در حالی است که گردش مالی پارسال برابر با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو بود.

مسئولان سازمان مد و پوشاک ایتالیا امیدوار هستند در لایحه بودجه در نظر گرفته شده دولت در ماه میلادی جاری، یارانه‌هایی نیز برای خریدای کردن کفش و لباس برای خانواده‌های ایتالیایی در تظر گرفته شود.

کد خبر: ۳۵٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha