۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
تشریح مصوبات هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد

تشریح مصوبات هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

فیروزی، رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار آخرین مصوبات وتصمیمات چهلمین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از شادا، علی فیروزی گفت: در این نشست مصوباتی در خصوص کسب و کارها و پلت فرم های فضای مجازی که در حوزه های فعالیت های سلامت محور فعال هستند داشتیم که بر اساس آن تسهیلاتی برای کسب مجوزهای مربوط به تبلیغات مواد، محصولات و خدمات حوزه سلامت ایجاد شد.

وی افزود: مصوبه دیگری که در جلسه امروز مورد تصویب قرار گرفت به موضوع فروشگهای زنجیره ای و مشکلات این فروشگاه ها مربوط بود، از جمله موارد مهم این مصوبه، خیلی از شرکت های تولیدی کوچک که محصولات متفاوت و متنوعی داشتند برای داشتن یک شعبه و فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه بودند که این موضوع مورد نظ مثبت هیات واقع شد و این مشکل با مصوبه امروز بر طرف شد و شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط قادر خواهند بود محصولات خود را به راحتی بفروشند.  

وی همچنین از برطرف شدن موانع فعالیت برای فروشگاه های زنجیره ای در مصوبه امروز هیات مقررات زدایی خبر داد و گفت: یکی دیگر از مصوبات نشست امروز به فعالیت شعب فروشگاه های زنجیره ای مربوط بود. تا قبل از مصوبه امروز و بر اساس دستورالعمل وزارت صمت فروشگاه های زنجیره ای باید حداقل در دو شهرستان و حداقل دو شعبه ایجاد ایجاد می کردند که با مصوبه امروز هیات مقررات زدایی محدودیت حداقل دو شهرستان مرتفع شد و شرکت های زنجیره ای که در یک شهرستان دو شعبه داشته باشند نیز می توانند از مزایای فروشگاه های زنجیره ای برخوردار شوند.

کد خبر: ۳۵٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha