۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
افزایش ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی در کرمانشاه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

افزایش ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری با ایجاد و فعال‌سازی واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی ۱۵۰ هزار تن به ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان اضافه شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، نوربخش حاتمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با ایجاد و فعال‌سازی واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی، بیش از ۱۵۰ هزار تن به ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان اضافه شده و با تحقق این برنامه ها شرایط ایجاد اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر بطور مستقیم فراهم شده است.

وی به جهش رونق صنایع تبدیلی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: ظرفیت جذب ماده خام برای طرح‌هایی که جواز تاسیس آنها صادر شده در سال ۹۲ حدود ۲۸ هزار تن بود که این میزان جذب با حمایت های دولت اکنون به ۹۶۰ هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه یادآور شد: میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های به بهره‌برداری رسیده بخش صنایع تبدیلی کشاورزی استان در هفت سال گذشته از ۹۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

حاتمی عنوان کرد: در طرح‌های به بهره‌برداری رسیده صنایع تبدیلی بخش کشاورزی میزان اشتغال در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی استان با ۲۸۱ درصد رشد از ۱۲۶ نفر به ۴۸۰ نفر و تعداد طرح‌های به بهره برداری رسیده نیز با ۱۴۷ درصد رشد از ۱۵ طرح به ۳۷ طرح و میزان اشتغال نیز با ۲۸۱ درصد افزایش از ۱۲۶ نفر به ۴۸۰ نفر رسیده است.

کد خبر: ۳۵٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha