۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
اونس و دلار ارزان شد/ کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

اونس و دلار ارزان شد/ کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح قدیم

محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش ۳۵۰ تومانی قیمت دلار و افت ۵۷ دلاری نرخ اونس در بازار جهانی قیمت طلا و انواع سکه را در بازار ایران ارزان کرد.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش ۵۷ دلاری به ۱۹۴۰ دلار رسید.

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر دلار در بازار آزاد ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش ۳۵۰ تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در حال حاضر هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب کاهش ۵۰۰ هزار تومانی و ۴۵۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان ارزانتر شده است.

محمد ولی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون تومان و هر قطعه سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب کاهش ۱۰۰ هزار تومانی و ۷۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت خرید و فروش طلای خام گفت: امروز هر مثقال طلا با نرخ چهار میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۱۸ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب کاهش ۱۸۰ هزار تومانی و ۴۲ هزار تومانی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۵٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha