۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
کشف ۷۰۰۰ گالن روغن موتور احتکاری در ارومیه
معاون سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد

کشف ۷۰۰۰ گالن روغن موتور احتکاری در ارومیه

ارومیه- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کشف هفت هزار و ۴۲۷ گالن روغن موتور به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، علیرضا محمودی اظهار داشت: طی گش  اکیپ مشترک با پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی، هفت هزار و ۴۲۷ گالن روغن موتور ۴ و ۲۰ لیتری به ارزش هفت میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی افزود: طی چهار ماهه نخست سال جاری در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان سه هزار و ۴۹ مورد بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل ۷۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال شد که بعد از تکمیل پرونده جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

محمودی تصریح کرد: در راستای پایش و جلوگیری از اتکار و تخلفات احتمالی در حوزه سلامت به خصوص در زمان شیوع کرونا در استان از اول اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیر ماه سال جاری سه هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: بازرسی های انجام شده در حوزه سلامت منجر به تشکیل ۱۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

محمودی ادامه داد: ستاد خبری سازمان به صورت شبانه روزی با سامانه ۱۲۴ انلاین، تلفنی و حضوری آماده دریافت هرگونه شکایات، نظرات و گزارش های مردمی است.

کد خبر: ۳۵٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha