۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
شرکت های حسابداری تخصصی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان ایجاد می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شرکت های حسابداری تخصصی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان ایجاد می شود

زاهدان - راشکی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شفافیت مالی در واحدهای تولیدی یک دغدغه است که با ایجاد شرکت های حسابداری تخصصی در شهرکهای صنعتی استان مرتفع می شود.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: شفافیت و گردش مالی در واحدهای تولیدی یک دغدغه است که با ایجاد شرکت های حسابداری تخصصی در شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان مرتفع می شود.

وی با اشاره به اینکه بستر برای ایجاد شرکت های حسابداری خصوصی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان فراهم است، گفت: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان نیازمند به دفاتر حسابداری تخصصی هستند تا بتوانند در پایان سال حساب ها و گردش مالی شفافی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان آمادگی دارد تا با ارائه آموزش های لازم به متقاضیان در این خصوص گام بردارد و در این راستا دو دوره آموزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دو مرکز حسابرسی تخصصی در دو شهر کنارک و زاهدان ایجاد شده است، تصریح کرد: کلیه فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند به این بخش ورود کنند و به ایجاد مراکز حسابداری اقدام کنند.

کد خبر: ۳۵٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha