۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
نفت گاز یورو۴ به ناوگان اتوبوس‌رانی همدان اختصاص یافت
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

نفت گاز یورو۴ به ناوگان اتوبوس‌رانی همدان اختصاص یافت

همدان - روستایی؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از اختصاص و توزیع نفت گاز یورو۴ به ناوگان اتوبوس‌های داخل شهری خبر داد.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه چندی است  خودروهای شخصی و عمومی و ناوگان اتوبوس‌های شهری شرکت واحد در سراسر کشور در ردیف عوامل نخست آلودگی هوا شناخته و معرفی می‌شوند که این مهم تأمین و توزیع سوخت با کیفیت بالاتر این وسایل نقلیه را در کاستن آلودگی هوا بیش از پیش ضروری می‌کند، گفت: بنابر رسالت ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان و  به همت مسئولین و کارکنان منطقه، از اوایل مردادماه جاری سوخت ناوگان اتوبوس‌رانی داخل شهر همدان یورو ۴ شد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری در تخصیص مکان و تأمین تجهیزات لازم، گفت: زیرساخت مناسب فنی و الکترونیک توزیع نفتگاز (GAS OIL) با کیفیت و استاندارد جهانی یورو۴ به وسایل نقلیه عمومی جابه‌جایی مسافر در شهر آماده و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه بنزین یورو ۴ با اکتان بالای ۹۱ از ابتدای سال جاری در سراسر جایگاه‌های سوخت رسانی استان همدان توزیع می‌شود، گفت: حفظ سلامت محیط زیست جامعه و تلاش در تعدیل آلاینده‌های هوا همواره از جمله دغدغه‌های مدیریت کلان شرکت ملی پخش و حساسیت‌های این شرکت در قبال مسئولیت اجتماعی خود بوده است.

روستایی اضافه کرد: اکنون نفتگاز توزیعی در جایگاه پایانه بزرگ مسافربری همدان، جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر در رینگ دوم شهر همدان و همچنین پمپ بنزین‌های محورهای اصلی کریدور ترانزیت اتصال دهنده شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از نوع یورو ۴ است.

مدیر پخش منطقه همدان اظهار امیدواری کرد: به تدریج تلاش‌ها به سمت و سوی تجهیز سایر جایگاه‌ها به امکانات ضروری و استانداردسازی شرایط ذخیره سازی و عرضه این سوخت ارزشمند انجام شود.

کد خبر: ۳۴٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha