۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
بازار یزد ۳ روز پایان هفته تعطیل است
طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا

بازار یزد ۳ روز پایان هفته تعطیل است

یزد- با توجه به قرارگیری یزد در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا، ستاد استانی مبارزه با این بیماری واحدهای صنفی استان را برای چندمین بار تعطیل کرد.

به گزارش بازار، رئیس اتاق اصناف استان یزد طی نامه‌ای نتیجه نشستی که با حضور جمعی از رؤسای اتحادیه‌های صنفی، مدیران مجتمع‌های تجاری، نمایندگان فرمانداری، اماکن عمومی و مرکز بهداشت برگزار شد را اعلام کرد، بر این اساس واحدهای صنفی در روزهای آخر هفته به طور موقت تعطیل است.

همچنین روابط عمومی اتاق اصناف یزد ظهر سه‌شنبه ۲۱ مرداد بیان کرد که در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری شد که با توجه به وضعیت شهرستان یزد از نظر شیوع کرونا، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ مرداد ۹۹ واحدهای صنفی گروه دو، سه و چهار تعطیل و صرفأ واحدهای گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

 گفتنی است، لیست گروه یک شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، نانوایی، مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، سوپرمارکت ها، میوه فروشی‌ها، سبزی فروشی‌ها، جایگاههای سوخت، پخش دارو و مواد غذایی، تأمین برق، گاز، بخار و تهویه هوا و از این دست نام برده شده است.

لازم به ذکر است از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون هفت هزار و ۷۶۹ نفر در استان یزد با علائم ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

کد خبر: ۳۴٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha