۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
 بازارچه مرزی هلاله شمالی در ایلام ایجاد می شود
استاندار ایلام:

بازارچه مرزی هلاله شمالی در ایلام ایجاد می شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: بازارچه مرزی هلاله شمالی در بخش چوار ایلام ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قسام سلیمانی دشتکی عصر شنبه در دیدار با مردم بخش چوار در استانداری ایلام اظهار داشت:  در بحث بازارچه هلاله شمالی پیگیری های بسیاری داشته ایم که در موازات شهرستان شدن چوار این مذاکرات هم انجام شده است.

وی ادامه داد: این بازارچه سابقه پیگیری داشته است اما تحولات و وقایع عراق باعث شد که پیگیری ها ما فعلا نتیجه لازم در بر نداشته باشد ولی امیدواریم این مهم که می تواند نقش حائز اهمیتی در توسعه منطقه و استان داشته باشد نیز به زودی محقق شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به شهرستان شدن هلیلان اشاره کرد و گفت: قبل تر از این موضوع بخش شدن دشت عباس، شهر شدن چشمه شیرین و جعفر آباد انجام شد و در ادامه با شهرستان شدن هلیلان امیدواری برای توسعه این منطقه بالا رفت.

وی در ادامه به محرومیت های هلیلان پرداخت و گفت: هلیلان یکی از محروم ترین مناطق ایران است و پس از انکه به این دیار سفر کردم بیشتر متوجه عمق محرومیت ها شدم و تصمیم گرفتیم خواسته و مطالبه به حق آنان را با کمک همه دلسوزان محقق کنیم که انشاء الله این سرآغازی بر توسعه این منطقه محروم باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: برای شهرستان شدن چوار نیز تلاش های زیادی صورت گرفت بطوریکه طی یک ماه گذشته دیدارهای فراوانی با مسئولان مرتبط در رده های مختلف انجام داده ام از آن جمله در دو سه هفته اخیر سه دیدار با وزیر کشور داشته ام تا خوشبختانه قدم بزرگی برداشته شود و طرح به هیئت رفت و انشاء الله بعد از گرفتن مجوز در دو کمیسیون دیگر تصویب شود.

وی با اشاره به این که پیش روی طرح شهرستان شدن چوار تاکنون مخالفتی وجود نداشته، افزود: در اینجا لازم است از همه دلسوزان استان در گذشته و حال که در این زمینه تلاش داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به اینکه همه ما خدمتگذار مردم و نظام هستیم گفت: اینجا بایست از مردم خوب استان تشکر کنم که با وحدت و همدلی بی نظیر خود ما در مراحل مختلف همراهی کرده اند تا امروز شاهد دستاوردها و موفقیت های خوبی در این منطقه از کشور باشیم.

کد خبر: ۳٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha