۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
رتبه نخست قم در احیای واحدهای صنعتی راکد/ توسعه شرکت‌های دانش بنیان
استاندار قم خبر داد؛

رتبه نخست قم در احیای واحدهای صنعتی راکد/ توسعه شرکت‌های دانش بنیان

قم - سرمست، استاندار قم گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته، استان قم در زمینه احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در رتبه نخست کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهرام سرمست قبل از ظهر سه‌شنبه در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و هم‌چنین سه شنبه‌های اقتصادی در حاشیه بازدید از چهار واحد تولیدی الیاف نساجی و داخلی سازی قطعات خودرو در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در زمینه احیای واحدهای تعطیل و راکد از هدف گذاری‌های انجام شده جلوتر هستیم و طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی، قم رتبه نسخت کشور در زمینه احیای واحدهای راکد را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه افزود: واحدهای تولیدی را باید به سمت تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان تشویق کنیم چرا که رویکرد اقتصادی کنونی دنیا دانش بنیان است و در این زمینه هم از سوی معاونت فناوری رئیس جمهور تسهیلات و مشوق‌های خوبی داده خواهد شد.

استاندار قم افزود: ۳۵ واحد تولیدی در قم را احیا کردیم و دنبال آن هستیم که به طور میدانی واحدهای تولیدی و واحدهایی که قابلیت آن را دارند که به سمت دانش بنیان قدم بردارند را تشویق کنیم.

سرمست با بیان مشکلات واحدهای تولیدی مورد بازدید، گفت: البته این واحدهای تولیدی در زمینه تأمین نقدینگی و بازاریابی و فروش و همچنین مسائل نیروی کار و بیمه و مالیات مشکلاتی دارند که دستگاه‌های مرتبط طی این بازدید پیگیری و بررسی خواهند کرد.

لازم به ذکر است در این بازدیدها که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران قم حضور داشتند، استاندار قم با مشکلات و ظرفیت‌های شرکت‌ «الکتروفن»، تولید کننده لوازم CNG خودرو و شرکت «ایده نگر» تولید کننده لوازم یدکی خودرو آشنا شد.

کد خبر: ۳۴٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha