۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
پیش بینی پرداخت ۹۰ میلیارد تسهیلات کرونایی به تاسیسات گردشگری همدان
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان خبر داد:

پیش بینی پرداخت ۹۰ میلیارد تسهیلات کرونایی به تاسیسات گردشگری همدان

همدان - معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از پیش بینی پرداخت ۹۰ میلیارد تسهیلات کرونایی به تاسیسات گردشگری همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبع آن مشکلات بعدی که منجر به تعطیلی تاسیسات گردشگری شد، بسیاری از واحدها دچار مشکل بیکاری و رکود مالی شدند.

خاکسار گفت: پیرو تلاش‌ها و اقدامات به عمل آمده، تفاهم نامه همکاریهای دوجانبه بین معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور برخورداری و بهره مند ی کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا (غیر بیمه‌ای) در حوزه‌های تخصصی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی طبق مفاد سند یادشده و محوریت برخورداری راهنمایان تور، بوم گردی‌ها، مراکز و موسسات آموزشی گردشگری و حوزه‌های صنایع دستی و موزه‌های خصوصی ملاک عمل قرار گرفت.

خاکسار گفت: در این رابطه با هماهنگی‌های لازم برای اعطای تسهیلات و معرفی به بانک تاکنون ۴۴ واحد تاسیسات شامل هتل، اقامتگاه و راهنمایان تور با ۵۷۲ نفر شاغلان گردشگری با برآورد هزینه ۹۰ میلیارد ریال برای دریافت وام به بانک معرفی شده‌اند.

کد خبر: ۳۴٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha