۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
عملیات توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس هفته دولت آغاز می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

عملیات توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس هفته دولت آغاز می‌شود

گنبدکاووس- خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: تملک زمین برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس انجام شد و در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس با خرید و تملک زمین آن وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: این شهرک صنعتی در فاز نخست ۱۰۰ هکتار است که با اجرای طرح توسعه به ۲۰۰ هکتار افزایش می‌یابد و بعد از شهرک هزار هکتاری اترک که ۲۵۰ هکتار آن اجرایی شده بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با اشاره به اینکه تملک زمین آن با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده است، توضیح داد: این طرح یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان گلستان است که تلاش داریم در هفته دولت با حضور استاندار محترم و مسئولان کشوری عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه با تأمین زیرساخت‌ها و طراحی پلن معماری و شهرسازی آن آغاز می‌شود و بنا داریم همزمان با آن مطالعات ارزیابی محیط زیستی آن را هم انجام دهیم.

خلیل زاده اضافه کرد: هم‎اکنون از مجموع ۹۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گنبدکاووس که دارای پروانه بهره‌برداری هستند ۷۰ واحد آن فعال بوده و مابقی غیرفعال هستند.

کد خبر: ۳۴٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha