۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
روند اجرایی پروژه گردشگری سرخه راضی کننده نیست/ اخطار به پیمانکار
معاون استاندار سمنان:

روند اجرایی پروژه گردشگری سرخه راضی کننده نیست/ اخطار به پیمانکار

سرخه - معاون استاندار سمنان با اشاره به نارضایتی از سرعت پیشرفت کار توسط پیمانکار مجتمع فرهنگی و گردشگری شهرستان سرخه، گفت: این طرح از مصوبات ریاست جمهوری است و از این پس هر ۱۵ روز یکبار از آن بازدید به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان سرخه با حضور مسئولان محلی و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره پروژه گردشگری این شهرستان که از مصوبات سفر استانی بود، ابراز کرد: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه یکی از طرح های مطلوب گردشگری در استان است که با عنایت شخص رئیس دولت تدبیر و امید و پیگیری های ویژه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در شهرستان سرخه کلید خورده و نیاز است تا روند عملیات اجرایی این طرح شتاب گیرد.

وی با ابراز نارضایتی از سرعت پیشرفت کار توسط پیمانکار این طرح گفت: اعتبار مطلوبی به صورت نقدی برای تکمیل و به سرانجام رسیدن این طرح تخصیص یافته که به سبب همین امر عذرهایی مبنی بر مسائل مالی و مرتبط کردن این موضوع با کندی پیشرفت پروژه به هیچ عنوان از سوی پیمانکار پذیرفته نیست.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مسائل و موارد پیرامون زمین و برق این طرح از طریق راه و شهرسازی و مدیریت توزیع نیروی برق استان پیگیری و رفع خواهد شد.

وی افزود: بر سر مسائل حوزه عمرانی و پیشرفت فیزیکی طرح ها به هیچ عنوان با هیچ فردی عقد اُخوت نبسته و کوتاهی ها قابل چشم پوشی نیست، همچنین پیگیری مسائل و موارد پیرامون این طرح و پیشرفت فیزیکی آن توسط دکتر  استاندار سمنان به صورت مستمر انجام می شود.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: پیشرفت عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی گردشگری سرخه به صورت مستمر و روزانه توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری پیگیری و هر ۱۵ روز از روند عملیات احداث بازدید به عمل خواهد آمد و در صورت عدم تسریع و پیشرفت مطلوب، برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

کد خبر: ۳۴٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha