۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن به ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد افزایش یافته است
استاندار زنجان:

سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن به ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد افزایش یافته است

زنجان-استاندار زنجان، با بیان اینکه درطرح اقدام ملی مسکن ۷ هزار واحد مسکن سهم استان زنجان بود، گفت: این تعداد در استان به ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح اله حقیقی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در محل استانداری زنجان، به افزایش ۳۶ درصدی درآمدهای عمومی در استان زنجان اشاره کردو گفت: این درآمدها باعث شده میزان پرداختی به شهرداریها ۴۸ درصد افزایش داشته باشد.

وی همچنین به افزایش ۱۱۴ درصدی جرائم مالیاتی در استان زنجان به منظور جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد وگفت: تقسیط‌های مالیاتی  هم در استان ۱۹ درصد افزایش یافته است.

استاندارزنجان با بیان اینکه موضوع پسماند روی زنجان در حال رسیدگی است، گفت:  به زودی پسماند روی زنجان تعیین تکلیف می شود.

حقیقی با بیان اینکه درطرح اقدام ملی مسکن ۷ هزار واحد مسکن سهم استان زنجان بود، گفت: این تعداد در استان به ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد افزایش یافته است.

وی ازفعال شدن ۱۱ واحد تولیدی به چرخه تولیدی در استان زنجان اشاره کردوافزود: از این تعداد هفت واحد فعال بوده و ۲ واحد هم تا پایان امسال فعالیت خود را از سر می‌گیرند و ۲ واحد هم تا پایان خرداد ماه سال آینده فعال می‌ شود.

استاندار زنجان، ابراز کرد: در حوزه کشاورزی در بخش کاداست جزو استانها نخست کشوری هستیم.

حقیقی به حوزه بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی نیز اشاره و عنوان کرد: ۷۰۴ میلیارد به ۲۰۱ میلیارد افزایش یافته است.

وی به افزایش اعتبارات ملی در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: اعتبارات ملی در حوزه روستایی از ۱۰ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

استاندار زنجان در مورد تسهیلات پرداخت شده توسط بانکها اشاره کردو افزود: پرداخت اعتبارات از ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد در سال جاری افزایش یافته است.

حقیقی به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: مدیران استانی گزارشات و پروژه‌های دهه فجر را جمع بندی کرده و به رسانه‌ها اعلام کنند و همچنین مدیران دستگاههای اجرایی اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام را به مردم به خوبی بیان کنند.

استاندار زنجان گفت: تعداد پروژه‌های شاخص استانی نسبت به سال گذشته هشت برابر شده است.

کد خبر: ۳٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha