۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
تعیین تکلیف جاماندگان از سهام عدالت در دست بررسی است/ مردم سهام خود را نفروشند
رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور:

تعیین تکلیف جاماندگان از سهام عدالت در دست بررسی است/ مردم سهام خود را نفروشند

آمل- توکلی، رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور گفت: تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت در مجلس در دست بررسی است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پیگیری برای تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت در حال انجام است، از برگزاری جلسه با نمایندگان مطرح برای حل این مسئله خبر داد و گفت: این مسئله در کمیسیون های تخصصی تصویب شد و قرار شد در صحن علنی نیز مطرح شود.

وی افزود: برخی از افراد جامانده سهام عدالت برگه های مهر شرکت تعاونی در دست دارند و این مدارک در سازمان خصوصی ارسال شده بود اما به عنوان سهامدار قطعی اطلاعاتشان ارائه و ثبت نشده است که باید وضعیتشان تعیین تکلیف شود.

رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور ادامه داد: درباره این سری از جاماندگان سهام عدالت طبق اسناد و مدارکی که داشتیم به مجلس مراجعه کردیم و مجلس حرف ها و اسناد ما را مستند و قانونی دانست و عنوان کرد دولت باید نسبت به تعیین تکلیف این عده که دارای برگه سهام هستند ولی در سامانه مرکزی ثبت نیستند، اقدام کند.

توکلی یادآور شد: همچنین یکسری از افراد شامل بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی نیز که برگه سهام عدالت برایشان صادر شده بود اما بنابه دلایلی به شرکت های تعاونی برای ثبت نهایی مراجعه نکرده بودند باید وضعیتشان تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: همچنین برای سهام دار شدن افراد جدید نیازمند تعیین تکلیف مجلس هستیم تا دولت این کار را انجام دهد.

رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور درباره سود سهام عدالت نیز گفت: سودهای سال های قبل براساس سهم ۵۰۰ هزار تومانی بود اما وقتی دارایی افراد به ۱۹ میلیون یا بیشتر رسیده است قطعا سود سهام عدالت براین اساس خواهد بود و امسال سود افراد نسبت به سال های قبل متفاوت خواهد بود.

توکلی از سهامداران خواست تا در فروش برگه های سهام عدالت تعجیل نکنند.

کد خبر: ۳۴٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha