۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان در نظر گرفته شد
معاون استاندار سمنان:

۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان در نظر گرفته شد

سمنان- فخری، معاون امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان در دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به سمنان در نظر گرفته شد، گفت: این اعتبارات در قالب ۸۵ پروژه منظور شده است.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به سمنان یک هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: اعتبارات خوبی به این طرح‌ها داده‌شده و کارها در دست انجام است اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی بابیان اینکه این طرح‌ها تحول خوبی را در اقتصاد استان سمنان ایجاد می‌کنند، افزود: در دور اول سفر روحانی به استان نیز یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته و صرف تعریف ۷۰ پروژه بزرگ شد.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه پروژه‌های دور اول سفر روحانی به سمنان بالغ‌بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، بیان کرد: توجه ویژه‌ای در سفرهای استان به پروژه‌های عمرانی سمنان صورت گرفت که برکات اقتصادی آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

فخری با اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی، بیان کرد: در این طرح‌ها موضوع اشتغال‌زایی به‌خوبی دیده‌شده است.

وی بابیان اینکه بسیاری از طرح‌های اجرا شده در استان سمنان در هفته دولت پیش رو و حتی دهه فجر قابلیت افتتاح و بهره برداری خواهند داشت، تاکید کرد: پروژه های بزرگ و خوبی با هدف خدمت‌رسانی به مردم در این استان وجود دارد که از جمله آن می توان به بیمارستان، راه و شهرسازی، آب و کارخانه و ... اشاره کرد.

کد خبر: ۳۴٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha