۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
۱۳ پروژه راهداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۱۳ پروژه راهداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۳ پروژه راهداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی زندی فر عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی برگزار شد از افتتاح و بهره برداری ۱۳ پروژه راهداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: در روزهای کرونایی ۷۵ محور اصلی، فرعی و شریانی توسط مجموعه راهداری مسدود شد.

زندی فر افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۳۲ کیلومتر شیب شیروانی در استان مورد  اصلاح قرار گرفته که تاثیر مستقیم در تصادفات و واژگونی ها دارد و با اصلاحات انجام شده کاهش ۱۰ درصدی واژگونی را ثبت کرده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: طی سال گذشته با یاری نیروهای بازنشسته و مهندسان شرکت هپکو ۴۰ دستگاه بیل برفروب ضایعاتی که باید فروخته می شد احیا و وارد مدار شد که کار بسیار ارزشمندی بود.

وی بیان داشت: استان مرکزی با داشتن ۳۱۰ کیلومتر روشنایی، از ۱۱۷ مورد رفع نقاط حادثه خیز در سال ۱۳۸۶ به هشت نقطه در سال ۱۳۹۹ رسیده و جمع آوری تابلوهای اضافی از سطح جاده ها و بروزرسانی آنها هر هفت سال یکبار، خط کشی راه های روستایی، افزایش ۴۰ درصدی بودجه اداره کل نسبت به بودجه ابتدای سال را از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

زندی فر عنوان داشت: ۱۱ میلیارد ریال از تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی سال گذشته به سرقت رفته که با تجهیز جاده‌های استان به دستگاه کاهش ولتاژ این سرقت‌ها در سال جاری کاهش یافته‌ است.

کد خبر: ۳۴٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha