۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
برای توسعه جنوب کرمان باید باورهایمان را تغییر دهیم
استاندار کرمان:

برای توسعه جنوب کرمان باید باورهایمان را تغییر دهیم

کرمان – فدائی، استاندر کرمان خواستار ارائه پیشنهاد از سوی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قوانین برای تسریع بخشیدن به پروژه‌های جنوب استان شد و گفت: باید این باور در ما تقویت شود که توسعه جنوب استان نیازمند شجاعت و شهامت بیشتر است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدجواد فدائی ظهر امروز در کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان کرمان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای سریع پروژه‌ها، متناسب با شرایط زمان و مکان، راه‌حل‌های عملیاتی ارائه بدهند.

وی با بیان اینکه خواستار انجام کار غیرقانونی توسط دستگاه‌ها نیستیم، ادامه داد: می‌توان در چارچوب قوانین و مقررات پیشنهادهایی ارائه داد تا سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال سرعت گیرد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: معطلی سرمایه‌گذار برای دریافت استعلام‌ها یا صدور مجوزها، علاوه بر اینکه سبب عقب افتادن کارها و پروژه‌ها می‌شود، بر انگیزه سرمایه‌گذار نیز تاثیر می‌گذارد و انگیزه را از او می‌گیرد.

وی با بیان این‌که برای توسعه جنوب کرمان باید باورها و اعتقادات‌مان را تغییر دهیم، گفت: باید این باور در ما تقویت شود که توسعه جنوب استان نیازمند شجاعت و شهامت بیشتر است.

فدائی تاکید کرد: اگر بخواهیم با شیوه‌نامه‌های فعلی کار را پیش ببریم وضعیت تغییری نخواهد کرد، باید از روش‌های دیگر بهره بگیریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز در این جلسه با بیان این‌که از ابتدای امسال ۴۰ جلسه‌ی فرعی رفع موانع تولید در جنوب استان برگزار شده است، گفت: در این جلسات که با حضور فرمانداران و مدیران برگزار شده، مباحث رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته است.

مروجی با اشاره به برگزاری ۹ جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان، اظهار کرد: ۹۲ پرونده در این جلسات مطرح شده و ۱۳۲ مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: ۱۲۳ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان اجرایی شده و ۱۰ مصوبه نیز در دست اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: بیشترین مصوبات در کارگروه‌های رفع موانع تولید در حوزه بانکی، تامین زمین و مشکلات در حوزه ادارات کل بوده است.

کد خبر: ۳۴٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha