۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
 نظارت بر بازار کالاهای اساسی در یزد تشدید شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد:

نظارت بر بازار کالاهای اساسی در یزد تشدید شد

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ار تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی اعم از گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، میوه و تره‌بار، لبنیات، لوازم خانگی، لاستیک، سیمان، ماسک و اقلام بهداشتی از نیمه مرداد ماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی در مورد طرح نظارتی ویژه اقلام اولویت‌دار و کالاهای اساسی، گفت: این طرح در راستای بخشنامه های استانی و برنامه ریزی‌های انجام شده، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، میوه و تره‌بار، لبنیات، لوازم خانگی، لاستیک، سیمان، ماسک و اقلام بهداشتی از دهه دوم مرداد ماه آغاز گردیده و تا دهم شهریور ماه جاری ادامه دارد.

رئیس سازمان صمت یزد افزود: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از هرگونه احتکار و امتناع از عرضه به قصد گرانفروشی از جمله مهم ترین اهداف نظارتی این طرح است.

علمدار یزدی خاطر نشان کرد: بازرسان سازمان صمت در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط با انجام بازرسی های هوشمند در دو نوبت صبح و عصر، بر وضعیت بازار کالا و خدمات مشمول در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت متناسب با نیاز بازار نظارت می‌کنند.

وی برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی را از جمله موارد دیگری دانست که با قید فوریت در دستورکار این سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی است.

کد خبر: ۳۴٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha