۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
ثبت نام طرح «اقدام ملی مسکن» از امروز در آذربایجان شرقی آغاز می شود

ثبت نام طرح «اقدام ملی مسکن» از امروز در آذربایجان شرقی آغاز می شود

تبریز- همزمان با استان‌های فارس، مرکزی، بوشهر و اردبیل ثبت نام طرح «اقدام ملی مسکن» از امروز در آذربایجان شرقی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن طرحی است که به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است و امروز سه شنبه از ۱۰ صبح نیز ثبت نام آن در آذربایجان‌شرقی آغاز می شود.

سایت https://tem.mrud.ir/ تا پایان روز سه شنبه باز است اما در مراحل بعد در ماه‌های بعد نیز ثبت نام انجام می‌شود که البته ظرفیت اعلام شده بستگی به استقبال مردم دارد.  

متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی (از ۱۳۸۴/۰۱/۰۱ به بعد) بوده و از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. به عبارتی سبز بودن فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) باشند.

متقاضی متأهل و یا سرپرست خانوار بوده و یا زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن باشند. متقاضی ثبت نام در این سامانه دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا باید باشد.

کد خبر: ۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha