۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
مالیات از خانه های خالی استان تهران به زودی تعیین خواهد شد
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران:

مالیات از خانه های خالی استان تهران به زودی تعیین خواهد شد

تهران- رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: مالیات خانه های خالی استان به زودی با اطلاعاتی که وزارت راه و شهرسازی در اختیار اداره مالیات می گذارد تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا نوری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره امور مالیاتی استان تهران با اشاره به اینکه با تمام توان از فرار مالیاتی مودیان جلوگیری خواهیم کرد، اظهار داشت: همه سعی ما در این است که میزان مالیات های دریافتی به طور واقعی و بر اساس اطلاعات صحیح ارائه شده باشد.

نوری با بیان اینکه استان تهران در سال جاری یکصد هزار میلیارد تومان از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان مالیات مصوب کشور را تامین و پرداخت خواهد کرد گفت: سال گذشته استان تهران ۵۶ درصد از مالیات ۱۴۱ هزار میلیارد تومانی کشور را تامین کرد.

وی در ادامه در خصوص دریافت مالیات از کسب و کارهای اینترنتی عنوان داشت: با همکاری سازمان تجارت الکترونیکی کشور، اطلاعات دریافتی از درآمدهای این نوع کسب و کارها، بررسی و در نهایت میزان مالیات آنان مشخص خواهد شد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران بیان داشت: مالیات خانه های خالی نیز به زودی با اطلاعاتی که وزارت راه و شهرسازی در اختیار اداره مالیات می گذارد تعیین خواهد شد.

نوری اظهار داشت: سال گذشته ۱۰۶ درصد از رقم مالیات پیش بینی و مصوب برای استان تهران در حالی محقق شد که مودیان علاوه بر درگیری با شرایط کرونایی، با تحریم های ظالمانه نیز مواجه بودند.

کد خبر: ۳۴٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha