۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
عرضه بلیت قطارهای رجا برای محرم و صفر از فردا
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خبر داد

عرضه بلیت قطارهای رجا برای محرم و صفر از فردا

عصاری، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی اول شهریور تا ۳۰ مهر، مصادف با ایام محرم و صفر، از ساعت ۱۰ صبح فردا، ۲۱ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه به صورت همزمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

عصاری افزود: هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

وی در خصوص سفر با قطارها رجا در شرایط کرونایی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... آغاز و اجرایی کرده است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن اطمینان خاطر به هموطنانی که نیاز به سفر با قطارهای رجا را دارند در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی این شرکت، از آنان درخواست کرد: با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت و همکاران ما در داخل قطار، هم به سلامت خود و هم سلامت کارکنان قطار که خدمتگزاران آنان هستند، کمک کنند.

کد خبر: ۳۴٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha