۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
خرید ۵۱۰تن کلزا از کشاورزان زنجانی
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان خبر داد

خرید ۵۱۰تن کلزا از کشاورزان زنجانی

زنجان- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه ۵۱۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، گفت: ارزش ریالی کلزاهای خریداری شده  دو میلیارد و۲۴۳ میلیون تومان است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، محمد ایزدی با بیان اینکه ۵۱۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، گفت: ارزش ریالی کلزاهای خریداری شده  دو میلیارد و۲۴۳ میلیون تومان است که تاکنون یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان آن پرداخت شده است .

وی اظهار کرد: امسال هشت مرکز خرید تضمینی کلزا و گلرنگ در استان زنجان فعال است  و قیمت خرید تضمینی کلزا چهار هزار و ۶۶۰ تومان قیمت خرید تضمینی کلزا چهار هزار و ۶۶۰ تومان و گلرنگ چهار هزار و ۸۰ تومان است  .

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان ،گفت: دانه های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان بلافاصله به کارخانه های روغن کشی ارسال می شود.

ایزدی با بیان اینکه طی سال گذشته ۷۹۰تن کلزا از کشاورزان استان  خریداری شد، تاکید کرد: بر اساس پیش بینی جهاد کشاورزی انتظار می‌رود امسال حدود یک هزار و ۳۵۰ تن کلزا و ۲۰۰ تن گلرنگ از مزارع استان برداشت شود.

وی با بیان اینکه  دانه های روغنی دراستان به طور میانگین یک تن  ۸۰۰ کیلو در هکتار برداشت می شود، گفت: اوکاپی، نپتون، گابریلا و هایولا۴۸۱۵  ارقام کشت شده کلزا در استان هستند.

کد خبر: ۳۴٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha