۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
تلاش برای بهره برداری از کارخانه نوآوری البرز تا پایان سال
استاندار البرز خبر داد

تلاش برای بهره برداری از کارخانه نوآوری البرز تا پایان سال

کرج- استاندار البرز گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال کارخانه نوآوری البرز به سرانجام برسد که فرزندان استان از این امکان مهم برای اشتغال و پرداختن به ایده های نو و تولید دانش بنیان، بهره مند شوند.

 به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کارخانه نوآوری البرز که روز یکشنبه انجام شد، گفت: طی ماه های اخیر تفاهم نامه ایجاد کارخانهن نوآوری البرز بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری البرز و شهرداری کرج امضا شد.

شهبازی اظهار کرد: این امکان برای این ایجاد شده که خلاقان و صاحبان ایده های نو در استارت آپ ها و دانش بنیان ها مامنی برای ارائه ایده های خود و پرداختن به آنها داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تجاری سازی تولیدات دانش بنیان نیز از این مکان محقق می شود، گفت: پس از تهران، دومین کارخانه نوآوری در کشور توسط البرز راه اندازی می شود. و این مکان را شهرداری کرج برای راه اندازی کارخانه نوآوری البرز اختصاص داده است.

استاندار البرز گفت: به دلیل شیوع بیماری عالمگیر کرونا بسیاری از برنامه ها به تعویق افتاد و پروژه های خوبی که امکان داشت زودتر به بهره برداری برسد با تاخیر مواجه شدند و کارخانهن نوآوری از جمله آنها بود.

شهبازی افزود: همه امکانات و وعده هایی که در تفاهم نامه از سوی البرز قید شده بود در چند ماه اخیر محقق شد و همه دستگاه های خدمات رسان پای کار آمدند.

شهبازی اظهار کرد: در حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری موانعی وجود دارد که مدیرکل بنیاد نخبگان البرز و معاون اقتصادی استانداری برای پیگیری و رفع آنها از طریق مکاتبه مامور شد.

وی گفت: البرز در فناوری و تولیدات دانش بنیان جایگاه ویژه ای در کشور دارد که حضور مستمر معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این استان، گواهی بر این مدعاست.

کد خبر: ۳۴٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha