۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در مازندران مشتاق تر شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در مازندران مشتاق تر شده است

ساری- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، توسعه صنایع کوچک را از جمله ابزارهای تحقق جهش تولید یاد کرد و گفت: واگذاری اراضی صنعتی سال جاری در استان رشد یافت و این نشانه اشتیاق بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه در سال جاری واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان در استان رشد یافته است، افزود: این امر نشانه اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان است.

وی با بیان اینکه ساماندهی زیرساخت ها و توسعه شهرهای صنعتی از جمله برنامه های شرکت به شمار می رود بر لزوم انتقال تجارب بین تولیدکنندگان تاکید کرد و راه نجات اقتصاد کشور را توسعه و رونق تولید بیان کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری روند واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان در استان رشد یافته است.

وی با عنوان اینکه باید از تولید کالاهای ایرانی و داخلی به ویژه در حوزه صنایع کوچک حمایت کرد، نتیجه این اقدام را توسعه شهرک های صنعتی و بهبود فضای اقتصادی ذکر کرد و گفت: باید برای رونق بخشی به تولید تلاش و فعالیت کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سرمایه گذاری صنعتی و خصوصی را سبب فراهم شدن توسعه همه جانبه استان ذکر کرد و گفت: به مناسبت روز صنایع کوچک برنامه هایی از جمله بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرک های صنعتی استان افتتاح می شود.

موسوی از صنایع کوچک به عنوان قلب اقتصاد کشور یاد کرد و تقویت آن را سبب اشتغال زایی و جهش تولید برشمرد.

۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت دارد.

کد خبر: ۳۴٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha